A kosár üres Kosár mutatása
Login With Facebook
Főoldal / GYIK
Hiba
  • JUser: :_load: Nem tölthető be a következő azonosítószámú felhasználó: 40
Kényelmes Nappali

A nappali az otthonunk egyik legfontosabb tere. Cikkünkben haszon és kreatív ötleteket olvashat, hogy Ön is melegebbé, otthonosabbá tegye!

Tovább
Gyerekeink Világa

Ugye Ön is a legjobbat szeretné gyerekeinek? Lepje meg Őket egy új, lendületesen berendezett saját gyerekszobával!

Tovább
Hogyan Spóroljunk?

Cikkünk segít meghozni a nehéz döntéseket, hogy adott költségvetésből a legjobbat hozhassuk ki lakásunkból!

Tovább

GYIK

MILYEN SZÖVETEKKEL RENDELHETEK?

Szövet mintákat kárpitos garnitúrák esetén mindig a termék adatlap alján ELÉRHETŐ SZÖVET MINTÁK címszó alatt talál illetve a főoldalon a megjelenő fejlécben.

MILYEN ÁLLÁSÚ A SAROK?

A legjobb megoldásunk erre : álljon a sarokkal szembe képzeletben és úgy nézze meg merre fordul el a rövid oldal, de a félre értések elkerülése végett az sem baj ha a megrendeléséhez, egy skiccet is csatol.

MENNYI A SZÁLLÍTÁSI IDŐ?

A szállítási idő átlagosan 3-5 hét ettől néhány esetben pl. anyag hiány miatt ( éppen elfogyott a megrendelt kárpit anyag) szoktunk csak eltérni, illetve november, december hónapban az ünnepek miatti leállás, és nyáron a szabadságolások miatt akadhatnak problémák, de minden esetben a megrendeléskor ezekről tájékoztatást kap.

MI SZÁMÍT EGYEDINEK?

Minden egyedinek számít amit ön az egyedi elképzelései szerint rendel meg. Gondolunk itt méret és szín beli változtatásokra PL. MINDEN ÜLŐGARNÍTURA HA UGY NÉZZÜK EGYEDI HISZEN ANNAK SZÍNÉT ÖN HATÁROZZA MEG,  IGY AZT AZ ÖN IGÉNYEIRE SZABVA GYÁRTJUK. Az egyedi termékek gyártása csak néhány esetben feláras, ülőgarnitúráknál csak a kategória számít, míg a konyháknál, gardróboknál,  szekrénysoroknál,előfordulhatnak felárak.

SZÁLLÍTÁSKOR FELHOZZÁK A BÚTORT AZ EMELETRE?

Sajnos nem, nem áll módunkban a megrendelt terméket  emeletre, házba be vagy fel szállítani. Mivel minden esetben a kiszállításokat futár cégek végzik, ezt nem kivitelezhető. Kivétel ez alól ha a kiszállítás Szegedre vagy környékére történik, hiszen ez esetben helyi fuvarossal minden megoldható.

MI VAN HA A MEGRENDELT BÚTOR NEM FÉR BE AZ AJTÓN,NEM TUDJUK FELVINNI AZ EMELETRE?

Az eladó nem vállal felelősséget,  azon esetben ha a vásárló által megrendelt termék annak lakásába nem fér be, a lakáson belüli mozgatása nem megoldható vagy csak rongálással kivitelezhető. Ebben az esetben a termék árát hiánytalanul meg kell fizetni!

LEMONDHATOM A MEGRENDELT BÚTORT?

A megrendelt termék lemondására a megrendeléstől számított 24 órán belül van lehetősége ! Minden lemondást írásban kérünk jelezni. 24 óra elteltével meg kezdődik a gyártás, mellyel mi szolgáltatást nyújtunk a vásárlóink felé ,ezért a továbbiakban , a megrendelés nem vonható vissza.,ha mégis megteszi úgy sajnos a Polgári Törvénykönyv ide vonatkozó részei szerint kell eljárnunk.

ÖSSZE SZERELVE ÉRKEZIK A BÚTOR?

Minden termék adatlapon megtalálható,hogy a bútort milyen állapotban szállítjuk. Lapra szerelten érkezik minden Lengyel termék, de a Magyar termékek össze szerelten kerülnek önhöz, Kivételt képez ez alól néhány gardrób típus, és néhány franciaágy amiket méretük miatt ,egyben szállítani lehetetlen.

HA TÖBB MINDENT RENDELEK ,MENNYI A FUVAR KÖLTSÉG?

Sajnos ha több terméket rendel,az összes után külön .külön meg kell fizetni a fuvar költséget. Természetesen nagyobb tétel rendelésekor ( egyedi megbeszélés alapján) ez az összeg személyre szabható.

RENDELHETEK ELEMENKÉNT?

Nálunk szinte minden termék elemeire bontható. Rendelhet ülőgarnitúrából csak ágyat vagy fotelt, rendelhet szekrénysorból csak 2 ajtós szekrényt, rendelhet konyhából csak mosogatós szekrényt .Ha kell mindent bepolcozunk, magasítunk, mélyítünk ,viszont vegye figyelembe, hogy az elemenként megrendelt termék mindig kicsit többe kerül.